Why???

Varför vill man att tiden ska gå så fort. Varför?

Jag längtar och vill att saker ska ske nu:

  1. Den 8 maj
  2. Semester
  3. Inflyttning
  4. Grand final
Dessa saker vill jag helst ska vara klara nu på en gång. men et finns så mycket arbte bakom. saker som måste göras och fixas saker som jag vill ha gjort nu. samtidigt börjar jag känna paniken komma mer och mer. Tänk om det inte är sant att jag bara inbilar mig. Jag vet jag är paranoid men det är så jag känner och troligt vis känna till den 8 maj då massa ångest kommer att klaras ut. Den dagen kommer vara en av dom största befrielserna som jag kan se fram emot. Sen kommer resten.

I dag är gänget och tittar på cortegen i stan alla utom jag ( som vanligt ) men är man hemma för att man är sjuk så är man. Jag å Mikael har vart och skrivit på kontraktet för lägenheten i dag i vart fall så utanför dörrarna har jag i vart fall vart. Jag har lite funderingar på om jag ska orka gå till ica och köpa sopsäckar och sortera ur garderoberna. Men som sagt det vill till lite ork först.
 Hejkon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0