Efter regn kommer solsken???

Nu har jag gjort en shoppinglista på vad jag ska inhandla i morgon hoppas bara att Mikael följer med och bär. För oj vad grejer det blev. Jag hoppas bara att det kommer bli bra. Jag vill ju ha klart så mycket som möjligt nu när min värk blivit ännu värre. Inte vet jag hur länge till jag kan vara ute å handla grejer så då vill jag ju ha det mesta klart.
Min värk har ju hittat ett nytt ställe att sätta sig på. Nämligen blygdbenet inte i fram utan i jumsken. Det är lite svårt att förklara jag säger som jag sa till Mikael: "Jag vet i fan vart jag har ont men ont de gör det". Har jag gått mycket en dag kan jag knappt röra mig sen på kvällen å våra köksstolar kan jag inte sitta för länge på för då kommer jag nästan inte upp sen.
Jag hoppas verkligen inte att det håller på så här fram till förlossningen för då kommer jag nog inte kunna gå.

Jag förstår inte svårigheten med att hjälpa till när man har alla möjligheter att göra det. Jag blir så himla ledssen å besviken. Dom andra klagar inte en enda gång det är aldrig några problem för dom. Hade den tredje parten bara kunnat hade det redan vart klart. Men tyvärr kan hon ju inte. Det är tur att jag å Mikael har dom andra två som jämt ställer upp. Där är aldrig några problem eller gnäll. Konstigt de där =(

Det regnar som fan här i gbg hoppas bara det blir bättre tills i morgon annars blir ju alla grejer blöta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0