Sorgligt...

Idag jobbade jag troligtvis min sista dag på jobbet. I morgon ska jag bli heltidssjukskriven och sen blir det havandeskapspenning. Det känns inte så snällt mot dom andra att sitta och inte göra något för att man inte kan medans dom springer som små blå. Det känns inte alls bra. Men det är väldigt jobbigt att sluta jag gillar faktiskt mitt jobb väldigt mycket.

Igår efter jag hade vart i vårgårda var jag snäll nog å följde med Stino till axess akuten. Vi var där halv nio å komm inte därifrån förrän kvart i tolv. Så det blev en lång kväll. Som tur var hade dom min calippo på 7eleven så jag fick den till slut. Stino hade halsflus å jag hoppas verkligen att jag inte blivit sjuk nu. För på akuten är ju folk faktiskt sjuka. Inte nog med dålig sömn å trött som fan för när jag kom till jobbet i morses fick jag höra att min brukare hade 39,4 i feber och hade haft det nästan hela natten. Så det var en smitt källa till.




Så i morgon blir det till MVC för att fixa ett läkarintyg så jag kommer inte sova i vårgårda i natt heller utan jag kommer åka hem. Det e ett jävla åkande fram å tbax. Jävligt tröttsamt. Tur att dom kommer hem på söndag.  Tänkte dessutom att jag skulle föröka hinna med att åka upp till fkp å hälsa på Bebben det var ju ett jävla tag sedan. Hoppas bara att hon har tid. 








 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Fick du godkänt havandeskapspenningen? :) Vet ju du skrivit att det vart lite rörigt och sådära. Usch det låter jobbigt med heltidssjuksrivning, men det är bättre än att ha jobba med det onda. Hur är det annars!?

Kram

2008-08-19 @ 19:22:41
URL: http://josephine.gustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0