Dagen före dagen med stort J

Julafton såklart. Jag sitter här 06:51 för jag tänkte att jag skulle få betala räkningarna ifred. För om fyra timmar ska jag bege mig in till stan å shopa dom sista julklapparna. Förhoppningsvis är det inte massa folk redan då men man vet inte. Detta är ju trots allt den mest hysteriska dagen på hela året.

Men jag vet vad jag ska ha så jag hoppas på att det ska gå fort å relativt smärtfritt.

Vid tre beger vi oss till kallare breddgrader alltså till falköping för att vara där över jul. Jag längtar jätte mycket till i morgon det ska bli så himla mysigt.

Nopp nu är det betalning av räkningar som gäller. Innan lillkillen vaknar av att mamma inte ligger brevid.


God jul på er allihop


jultomten


Kommentarer
Postat av: majan

Hoppas att ni får en riktigt mysig jul!

2008-12-23 @ 08:10:52
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0