Julen

Ja julen var allt lite anorlunda mot vad jag är van vid. Men den var verkligen jätte bra. Det var jätte mysigt att träffa alla. De va en aningens jobbigt att inte sova hemma å inte ha ett skötbord utan byta blöjor på golvet men de gick det med. På lördags kvällen var jag å min lilla familj på besök hos både Bebben å Mimmie det var jätte trevligt. Fast hos Bebben var det så himla varmt.
Det blev inget julfirande med Hannie hon kom på julaftons natten förhon var tvungen att gå på midnattsmässan i kyrkan för hon komfimerar sig. Så när hon väl kom var hon jätte sjuk så på juldagens morgon åkte hon hem till hennes pappa. Jätte tråkigt men man kan ju inte ro för att man blir sjuk.

Idag har va vart hos farmor å ätit och bra mått bra. De e så skönt att komma hem till henne fö de e den enda jultradditionen jag har kvar. Det har jag gjort enda sedan jag var liten. Hon är ju trotts allt 80+.

Vi fick massa braiga julklappar. Massa saker till Jonte å andra bra ha saker.




Här är våran lilla familj på julafton Jonte kanske inte gladast i världen men
man kan ju inte få allt =O)



Hel familjen Eng/Sundberg från vänster: Jonathan, Pappa, Jag, Farmor, Sarha, Joel



Lyckades till och med fånga ett skevt flirt leende av min lill kille





Farmors hund Nalle tyckte allt att Jonathan smakade jätte gott.

Kommentarer
Postat av: bebben...

det var kul att få träffa lillpojken.. måste försöka att komma och hälsa på i den nya lägenheten sen occkså.. he he.. tids nog... men shit asså... e ju helt sjukt hur stor joel har blivit.. kan inte fatta att de växer så... he he.. go jul....

2008-12-27 @ 10:02:27
Postat av: sandra

Shit vad lik han är dig=) Fint familjefoto, det är lättare sagt än gjort att alla kollar in i kameran och ser någonlunda normala ut=)



Kraaam

2008-12-27 @ 10:25:20
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Hej hej.

Åh vad julfina ni är hela familjen. Ser att Sandra tycker lillkillen är lik dig, fast jag tycker att han är sjukt lik Mikael :D Åh så likt på ögonen. Hihi. Så söt så.

Kram kram

2008-12-27 @ 17:29:55
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0