Mer förståelse...

Jag förstår vad du menade Bebben när du sa att jag var en "kass" vän när Alva kom. Jag fattade inte det då men jag förstår det nu. Saker å ting blir tio gånger klarare när man har fått barnsjälv. Det finns saker man aldrig kan förberead sig på. Men det är som du säger det skulle vara kul att bli tillfrågad ibland.
Jag önskar att vissa saker kunde göras ogjorda men aldrig Jonathan.

I går var vi å shopade lite med Stino å hon hittade en skitsnygg kläning som satt som en smäck på den lilla kroppen. Du kommer bli skit snygg på jul gumman.
Jag har defenitivt kommit på vad jag vill bli när jag blir stor. en sån där person som klär upp kändisar =OP
Jag är nog världens bästa å sämsta person att handla med. För jag är sjukt ärlig. Ser din röv fet ut i dom jeansen så lovar jag att jag inte är den sista med att säga det. Tur att Stino låter mig hållas. Hon får bli min kändis å jag hennes "påklädare" =O)

Jag önskar att jag med kunde hitta en kläning till jul . Jag får åka å spana på tisdag å knö med alla andra julklapps shoppare jippi.

Kommentarer
Postat av: bebben..

mmm.. det är många vänner som helt plötsligt försvinner.. slutar ringa... och liksom en dag bara är borta... många.. nästan alla...



men.. så finns det dem.. en del.. de som förstår.. de som struntar i att man kanske inte hinner prata varje dag... eller orkar... å de... det är de vänner som varar för alltid...



det tar ett tag att vänja sig vid kaoset som kallas föräldraskap... men det ger sig... en vacker dag ska du se att du har grym koll på det med... det är en konst att lyckas balansera barn, vänner, familj, sig själv och allt annat.. men tids nog fixar man det med....



ser fram emot att träffa lilla trollet.. he he...

2008-12-21 @ 13:20:35
Postat av: Christina

Ja, defintivt stumpan... =P Thommy tyckte jag var hot i klänningen o allt annat men frågan är om jag inte får skippa klackarna på skorna o ta något lättare på fötterna för annars blir det fööör mkt.. vad händer idag då?? Jag kan erkänna att jag klev upp ur bingen för knappt 40 min sen o det var så skönt så nu ska jag skriva lite sen ut med Wilma i rusket som kallas vinter o sen vet e fan.. men de e ju söndag ;)

2008-12-21 @ 15:03:33
URL: http://misskissie,blogg.se
Postat av: mimmie

jag tror inte det handlar så mkt om att man är en kass kompis utan att man inte får plats i varandras liv längre. På gott och ont. Det är svårt för ngn utan barn att sätta sig in i det kaoset det är att få barn. De kan inte förstå att man förändras så radikalt över bara en natt. Man får försöka hitta nya vägar och det är inte det lättaste. Ha tålamod med dina vänner. Tids nog så hamnar de på samma plan som du. undertiden får du göra det bästa av situationen. Hörde du skulle titta förbi runt annandagen. tar du svängen förbi här med lr ska vi traska bort till bebben? jag finns här om det är ngt. vad som hällst. puss å kram

2008-12-21 @ 22:19:28
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0