Skit dag

  1. Trött som fan
  2. Mikael jobbar hela dagen
  3. Ont i huvudet
  4. Ska tvätta om 1 timma
  5. Har tråkigt

Japp min dag är allt utom bra. Jag hade velat få upp grejerna på väggen igår men min kära pojk var inte hemma förrän vid tolv å då va han ju tvungen att sova för han jobbar hela dagen idag. Så vi får väl se när grejerna kommer upp. Till helgen säkert. Det käns lite som när man vart och köpt en kläning som man tittat på jätte länge å bara väntar på ett tillfälle när man kan använda den. Det tar för lång tid. Jag vill att det ska vara klart helst igår.

Får väl se hur morgondagen artar sig. Planerna är ju lite si å så.
 



Mor å son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0