Fattar inget!!!

Herre jösses va de blåste här igår jag trodde nästan att björken skulle komma på besök i fönstret. Jag blev faktiskt lite rädd där ett tag. Men det fixa sig det med. Fortfarande sjuk som bare den. Men det e allt lite konstigt jag har ingen feber har inte ont i huvudet men halsen å näsan är kass. Jag hade ju hoppats på att vara frisk i helgen.

Jag hittade lite bilder igår men ingen blir riktigt som jag vill ha den. Jag har försökt att måla om men det vill sig inte riktigt. Jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Men jag får nog ta å fila på det ett tag till. Idag får bli åter en slappis dag å sen hoppas jag på att det blir bättre tills på söndag för då drar jag till ikea å spanar lite.

Lite trist jag kommer att vara alldeles själv hela dagen. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kommer nog på något. Gå å ta sig ett varmt bad kanske?

Japp det blir nog det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0