F*ck


Helvete säger jag bara. Förkylningen her trängt på å jag fick gå hem ifrån jobbet i dag för jag blev riktigt dålig. Så nu kommer träningen att sacka efter fan. Jag som verkligen gått in för detta. Men i sjukdommens ynklighet kan jag erkänna att jag åt en lite chocklad bit. För visst är det väldigt synd om en när man är sjuk. Fast mat mässigt har jag faktiskt gått enligt schemat fast det väger ju inte upp helt tyvärr.

I morgon kommer jag att vara hemma å kurera mig. Kanske gå ut å få lite frisk luft det kan ju hjälpa. Men det beror på hur jag mår. Det är nog bara att inse även om det bara är tisdag kommer det nog inte bli så mycket träning denna vecka. Men det är bara att komma igen dubbelt så hårt nästa vecka.

Det suger verkligen att vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0