Försäkringskassan???

Värre system än deras får man fan leta efter. Jag undrar verkligen hur lång tid jag ska behöva vänta på mina pengar. Troligtvis i all evighet. jag har även skickat in moderskapsintyget å nu vet jag inte riktigt vad som ska hända eller vad som begärs av mig. Jag fattar inget jag.
 
Idag har jag å Stino vart och vandrat lite i den fina naturen det var skönt att röra på döfläset lite. Men jag känner att allt att det blir jobbigare att röra på sig man klarar inte riktigt lika mycket längre. Om man blir för exalterad och pratar för fort är det nästan så man tappar andan å det känns rätt skummt. Det händer massa konstiga saker med kroppen som man inte riktigt kan ställa in sig på fast man vet att det kommer hända förr eller senare. Så när dagen väl kommer blir det en chock. Ett mycket bra exempel är när man märker att sina kompisar läcker. Nog för att man visste att det skulle hända men shit vad paff jag blev när det hände. Jag börja stört lipa. Mikael fattade nog inte riktigt vad som hände där. Så hans första kommentar var :"Näää blev du lite rörd?".
Jag vet ifan om jag vill kalla det rörd snarare förbannad och ledssen och ja de klart jävigt chockad. Hade jag fått välja hade det hänt två dagar innan förlossning inte 15 veckor innan. Men ibland suger livet. Fast jag får väl se det possitivt nu vet jag i vart fall att det funkar som det ska. Jag börjar ju med bra förutsättningar.

I morgon blir det jobb för hela slanten sen ska jag hem och fixa lite mat. Sen jobbar inte jag förrän i helgen när våran lägenhet invarderas med Iron Maiden fans som ska sova här. Hoppas bara att dom har vett nog att vara lite tysta annars kommer jag föra liv när jag ska gå upp haha. Ne du boys jag ska allt vara snäll jag lovar.

Nopp nu börjar snart csi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0