Skönt...?

Alla säger att det är så himla skönt att sommar värmen kommit. Oja visst är det men testa att ha två tuttar som väger mer än dom någonsin gjort och en mage som är rund som ett klot. Det blir rätt varmt däremellan och man mår mest dåligt när det är så här varmt. Jag hade helst legat vid stranden och inte gjort ett piss. Men de e ju inte kul att göra det själv.

Snart bär det av in till stan för att shopa lite. Mycket efterlängtat vill jag lova. Fast de blir nog mest baby saker kan jag tro. 
Min sjukskrivning gick igenom å jag fick faktiskt rätt skapligt med pengar så jag slipper i vrt fall leva på vatten och bröd denna månaden.
 
Nopp nu måste jag skynda mig.. 


Kommentarer
Postat av: Malin - lattemamman

Hej!

Robban tippsade mig om din blogg, då jag var nyfiken på hur allt fortlöper med magen. :)

Hoppas ni blir nöjda med barnvagnen! Vi tyckte den var jättebra, dock växte våran Alfons ur den snabbt. /Malin

2008-07-25 @ 18:36:59
URL: http://latte-mamman.blogspot.com
Postat av: sandra

jag vet hur det är i värmen med stor mage! När elina föddes var det 30 grader...puh!



Men nu är magen borta...fast man lider ganska mycket ändå!

Köpte bikini igår=)



Kram

2008-07-26 @ 11:00:43
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0