00:00


Jag börjar att bli lite nojig. Jag har gått in i vecka 22. närmare bestämt vexka 21+1 dag och vågen visar att jag har gått upp 00:00 kilon jag har alltså inte gått upp något under hela min graviditet. Jag gick ner 3 kilon när jag var sjuk sedan har vågen ståt still. Lite konstigt är det faktiskt. Men jag mår bättre än vad jag har gjort under hela graviditeten och knodden verkar må bra den med. Sparkar och lever rövare. Jag vet alla är ju individuella och jag hade lite att ta av innan men inte ett enda kilo är lite konstigt. Det kommer säkert sen som en bamse smäll å poff så gick jag upp 20 kilo. Ne de hoppas jag inte.

Idag har jag tvättat i 5 timmar å jag har verkligen inte gjort något mer. Det känns konstigt att en hel dag har gått å jag inte gjort något mer än tvättat. Men nu har jag rena kläder att ta på mig igen. Jag längtar verkligen tills vi ska flytta så man har en egen tvättmaskin å slipper boka tvätt tid. Det ska bli så skönt.

Nopp nu blir det till att vika lite tvätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0