Då var det måndag då...

Början på en ny vecka och än så länge har det vart lugnt. I morgon kommer Mikaels pappa och hjälper oss att flytta lite kassar och säckar till det nya placet. Ska bli skönt att få börja lite. Så i morgon kommer jag att befinna mig i den nya lägenheten och fixa.
I morgon stängs även vårat internet av så det blir inget mer bloggande förrän vi har fått något nytt bredband hem till den nya addressen.

På onsdag till fredag blir det jobb sen på lördag flyttar vi å på söndag blir det till att ställa så mycket som möjligt till rätta för på måndag kommer pappa, syster yster å brorsan på besök för då ska vi gå på fotboll. Ska bli kul att visa den nya lägenheten. Det är ju inte allt för ofta som packet bestämmer sig för att komma ner. Hoppas bara att mamma och Hannie kan komma snart med.

Nästa gång jag åker och hälsar på dom får jag fixa en inflyttnings pressent både till mamma å Sarha för dom har ju flyttat dom med. Förra gången jag var och hälsade på var det ju lite mycket att bära på.

På lördag blir det även en tripp till ikea igen för att shopa ny sängram, köksbord, stolar, toasits, badrumsskåp och vardagsrums matta. Hoppas bara att allt finns kvar för vissa saker var prissänkta å man vet ju hur folk är när det är billigt. Det kommer nog bli en lång dag på lördag tror jag. Men jag ser fram emot det jätte mycket =)


Det måste ju finnas plats när knodden väl bestämmer sig för att komma. I den nya lägenheten får den ju ett helt eget rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej..

2008-07-01 @ 18:32:13
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0