Första dagen


Japp det var första dagen efter semestern å trött som fan är man. Jag fick ju så klart jobba över så det känns lite piss. Fast det gjorde inte så mycket då behöver jag inte vara ensam så himla länge. Det är lite tomt här utan katt å man.

I morgon bär det av till vårgårda efter som vi aldrig kom dit i torsdags å då ska jag hälsa på min älskade katt. Självklart svärföräldrarna med. Men innan det blir det jobb till 3.

Det känns lite som att saker kommer att lösa sig relativt bra. Nu har vi hittat en barnvagn för 2000 ioför sig begagnad men va fan gör det. Den är nog inte sämre för det. Den är beige (tror att det stavas så?) å fin. Inte svart direkt men men.

Jag känner mig lite deppig när jag är själv å trött å gnällig å de bara är synd om mig för jag har ont och en unge som leker hela havet stormar i min mage. Knodden tycks tro att det är någon sorts av lekplats. Men samtidigt känns det tryggt att känna den röra sig.

Nopp nu blir det duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0