Hemkommen


Japp en vecka i grekland gjorde susen på både det ena och det andra planet. Skönt det hoppas bara att det kommer att hålla i sig.
Vi hade det jätte bra och mysigt. Massa god mat och långa promenader och en hel det shoping dock inte så mycket sol och bad. det är inte riktigt Mikaels grej så då får man ju kompromissa lite. vi har haft mellan 25-35 grader hur gött som hels. Fast det bästa med rhodos är att det blåser så det blir aldrig den outhärdligavärmen som det bli här i gbg.

I morgon drar vi till VTBC för att hälsa på morsan och syskonen sen på tosdag blir det tidaholm och hälsa på pappa å sen vidare till vårgårda och hälsa på Mikaels päron. Sen blir det hem på fredag för att sedan jobba lördag söndag. Så så ser resten av min semester ut. Bara slit och släng.
Men igår var jag inne i stan en snabbis med Linda och spanade lite. Jag fick köpt grejer till min scrap book och den blev jag klar med idag det tog ett jävla tag men för att vara första gången blev jag riktigt nöjd. Så idag har jag bara gjort klart scrap boken och inte ett skit mer. Så som det borde vara på semester.

Det blåser som fan här i gbg så i natt trodde jag nästan att vi skulle blåsa bort. Hoppas det är bra väder i morgon för då slutar Hannie skolan å de e ju inte roligt att sluta skolan med regn.

Den lille knodden har börjat leva jävul där inne och under flygturen trodde jag nästan att den skulle hoppa ut ur magen men vi klarade oss. Men det är skönt att känna att det lever där inne. Nu börjar det liksom kännas mer på riktigt.
Men det var en lång väntan tills just detta.

Mikaels mamma och pappa har tagis hand om smulisen och det verkar som att det går bra. Jag hoppas verkligen det. För om det skiter sig finns det inte många alternativ kvar.

Nu ska jag gå å äta jordebär med mjölk see ya




Min fina mage ute på promenad på rhodos.






Jag och pojken ute på vift även detta på rhodos


Kommentarer
Postat av: Sandra, Anders & Elina

vilken fin mage du har

Avundsjuk jag bli på er som varit i rhodos!!

Vilken vecka är du i nu?



Har du msn? Lägg till mig isf. sandra[email protected]



kram

2008-06-12 @ 10:35:57
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0