Ikea igen...

Japp idag har jag vart på ikea igen fast med jobbet. Jag fick köpt två stora ramar som BARA kostade 39,- så det var ett kap. Men i kön så råkade jag köra på tant med rullstolen och hon ballade ur totalt. Jag skulle minsann veta om att det gjorde ont och jag hade kört på henne ett flertal gånger. Jaha so what vad ska jag göra åt saken gjort e gjort. Så jag bad om ursäkt och sa att jag inte måtta direkt. Det är svårt att köra rullstol när man inte ser fotplattorna och då kan det lätt hända att man kör in i saker. Men det finns absolut ingen andledning till att bli sur som ett kart och stå och skälla så hela ikea hör.

Mikael har fått nycklarna till lägenheten så nu ska jag snart bort och möta Mikael med lite grejer sen ska vi inspektera våran nya bostad. Jösses vad skönt det känns att äntligen vara på g. Så nu blir det packning i hög fart. Men i morgon blir det en liten avstickare till liseberg för mustasch spelar kl 20:00 men jag har ju hela dagen på mig.

Nopp nu ska jag se om jag kan hitta lite mer saker att ta med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0