IKEA

Idag har jag Stino och Linda vart på ikea å spanat lite fast Linda övergav oss efter ett tag. Jag köpte två mattor som vi ska ha i badrummet i nya lägenheten å sen lite foto ramar. De va det enda jag köpte. De e ju ingen vits med att köpa massa saker innan man har flyttat för att sen inse att det inte alls passar in. Men det var inspererande att gå där å kika lite.

Midsommar firade vi hos Robban i herrljunga fast det blev inte så traditionellt men de funkade det med. På lördan var vi hos Maja och medans fottbolls nissarna tittade på martchen var vi andra ute och spelade kubb. Fast den kvällen fick ett snabbt slut när Maja gjorde världens vurpa i trappan och slog sig rätt rejält.

I morgon är det jobb som gäller och på onsdag hoppas jag att jag kan åka och hämta nycklarna till vårat nya place.

Jag vill så jätte jätte jätte gärna flytta nu på en gång med detsamma men tyvärr funkar det inte riktigt så. Men det är inte så långt kvar.

Nopp nu ska jag gå å fixa lite föda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0