Jag är rätt bra...

För mig är en vän någon man kan prata med oavsett hur man mår vad man känner eller när på dygnet. Jag har några få å är mer än nöjd med det. Men det känns skönt att veta att man är en sådan vän med. Att få det förtroendet känns bra det gör så man blir varm i hela kroppen.

I dag har det vart packning i turbo fart hela förrådet är utstädat det tog tid och den största förtjänsten gjorde Mikael men jag hjälpte allt till på slutet. Jag har packat i köket men än är det mycket kvar. Så jag kände att det inte riktigt fanns tid för liseberg och mustsch tyvärr. Men vill man bli klar i tid så måste man sätta sprutt.

I morgon blir det mer packning å på fredag med. Sen jobbar jag lördag söndag. hoppas att det blir lika bra som tisdagen.

Nu blir det en snabb dusch å¨sen sängen. För pojken min vill ha datorn =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0