ojski pojski kaptenski

Vissa saker glömer man bara inte av. När min minsta syster var liten gick ett barnprogram som hette noaks ö. Jag älskade det. speciellt den söta lilla mullvaden noak som var en stor isbjörn var kapten och mullvadensom jag inte kommer ihåg vad den hette var hans budbärare men mest av allt var han i sin egen värld.
Ibland känner jag mig precis som mullvaden helt borta.

Nu har jag vart och hälsat på Mikaels mamma och pappa å Smulisen hade det jätte bra lite nervös och rädd men bra. Om några veckor är nog allt bra. hon gosade lite men hon hade inte riktigt ro att kopla av och bara mysa. Lite sorgligt var det allt när vi åkte hem i morses och inte skulle ta med henne hem igen. Men vid sådana tillfällen får man påminna sig själv om att det faktiskt inte funkade.

Det var en tjej här och tittade på lägenheten å hon tyckte att den var perfekt så hon kommer nog att tacka ja. Men det är inte så roligt att ha visning när det ser ut som fan här. Men men vi håller ju på att flytta och jag tänker inte anstränga mig för mycket med att städa och fixa när det inte är många dagar kvar.

Magen den växer och blir rund. Jag kan knapt vänta tills dagen är inne med både skräck och grym förväntan. Föräldragruppen startar inte förrän i september det känns lite sent men va vet jag.

Själv är man oxå jag tänkte att jag skulle fråga Linda om hon hade lust att åka å shopa med mig men hon verkade rätt död när jag pratade med henne så jag sket i att fråga.

Är det verkligen inte någon som ska göra något roligt på midsommar???

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Sasha" => Oiskii poiski kaptenskii

2008-06-16 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0