Nu tror jag att det händer grejer...

Japp nu tror jag allt att det händer. Jag hoppas det så det inte bara är kroppen som spelar mig ett spratt. Ont i ryggen och höfterna har jag och lite lagom gnällig. Men nu är det mindre än en vecka kvar. Det kommer att bli så bra.
Men nervositeten ligger som ännu en värkande klump. Det känns fortfarande inte riktigt sant.

Jag har börjat lite smått med packningen. Jag vet det är tidigt men va fan ju mer jag hinner göra nu desto mindre behöver jag göra sen. Det ska bli kul det här.

Det finns så mycket saker jag borde göra men fan jag orkar inte hur mycket som helst. Jag önskar att man kunde göra som på anslagstavlan ni vet som går i tv. Man nyser och sen är allt borta. Fan va gött de skulle vara.

Jag såg på en jätte hemsk film i går "An american crime" heter den. Den är absolut sevärd. Jag fattar inte hur en familj kan bli så grym och ingen fattar vad som händer. Det är läskigt att se hur vi enkelt kan förvandlas till monster.

Nopp nu blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: majan

Tack :)

2008-05-02 @ 19:46:54
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0