1 Advent

Ja å ingen ljusstake har jag fått upp än heller. Jag hoppas på att den kommer upp senare idag men vi får se. Vi var ute en sväng med bilen igår å när vi körde förbi beväringsgatan lös det nästan i alla fönster. Det är så himla fräckt att se.
Ensam även idag Mikael jobbar heldag idag. Trist som fan men han skulle komma hem å äta middag med mig sen vid två.

Jonathan sov nästan hela dagen igår så när väl natten kom ville han inte alls sova. Så vi kom i säng vid 2 i natt. Å nu sover han igen. Men idag ska jag allt se till att han inte sover så mycket. För när natten kommer vill faktiskt jag sova.

I morgon ska vi till familjerättsbyrån låter jätte hemsk men vi ska dit och skriva på papper om att det är Mikael som är pappa till Jonathan så vi båda står som vårdnadshavande. Vi skulle fixat det innan han föddes men vi viste inte riktigt vart man skulle ringa men nu hörde dom av sig till oss så det löste sig ändå.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Amningsnappen har verkligen funkat skitbra för mig. Har Potnus väl tagit tag så sitter den där den sitter. Skulle helst vilja amma utan men det går verkligen inte. Det ÄR värre än att föda barn :P Haha.

Första besöket? Nä, det har varit lite annat folk här innan också. Mamma och pappa kom redan i torsdags och kikade =) Sen har Pontus ena farbror varit här innan och Pontus farfar. Och Jennie och Ola också. Haha.

Kram kram

2008-11-30 @ 16:31:42
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0