Ett stort GRATTIS

Ja ett stort grattis till Josephine å Patrik som fick en liten Pontus i tisdags. Hoppas nu att ni mår bra å så. Längtar så tills vi kan komma å hälsa på.

Igår köpte vi magdroppar till Jonathan å de verkar funka faktiskt. Igår va han lite gnällig bara men inget skrik. Så himla skönt. Hoppas bara att det håller i sig så det inte bara var tillfälligt.

Synd bara att han inte vill sova lika länge som sin mamma. Idag var vi uppe halv 9. Men men  ska man ändra dygns ryttm som man ändå måste göra sen är det väl lika bra att göra det från början antar jag.

Jag är riktigt glad faktiskt vi var på bvc igår å Jonathan väger 4770. Så inte konstigt att kan får kramp i armen när man ammar. Jag själv har gått ner 15 kg å är under min ursprungliga vikt. Vilket defenitivt inte gör mig något. Så det kanske blir beach 2009?

Kommentarer
Postat av: Anonym

he he jupp det är du å jag då;) beach 09 läckra som få;) grattis:D åhh så stor han är:) puss å kram

2008-11-27 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0