försäkring

Japp igår va det en tjej här ifrån trygghansa å tjöta försäkringar så nu är Jonathan oxå försäkrad skönt de.
Å en bil det blev det en ovlov.
Idag fick jag min första utbetalning från försäkringskassan för 21 dagar blev det 2600?
Jag ringde i frågade hur i hela helvetet dom räknade när jag fick ut 10 00 för 27 dagar när jag var hemma med havandeskapspenning. Då sa hon att det hade blivit fel men att hon skulle fixa det. Så nu får vi se hur lång tid det kommer ta innan jag får se resterande pengar.
Kul nu när det snart är jul å allt =(
Jag blir så arg...

Hoppas nu att det går bra för Pingu. Jag längtar till och med efter att få träffa deras lilla liv.


Våran bil

Kommentarer
Postat av: Nännie

Haha, tror du Jossan hade det jobbigast? :P Det tror jag faktiskt med. Hehe. Som tur var hade ju allt gått bra iaf! Längtar efter att få se era små underverk! Tack ska du ha för komplimangen, jag håller dock inte med :P Kramis.

2008-11-26 @ 19:04:21
URL: http://amiiiras.blogg.se/
Postat av: Anonym

försäkringskassan iett nötskal. hoppas du får dem i år.

2008-11-27 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0