Måndag

Ja de va visst det idag. Mamma fyller år tråkigt att inte kunna vara där å ge henne frukost på sängen.

Igår va en väldigt jobbig dag. Jag hatar att se min pappa så otröstlig. Vad man än gör kan man aldrig göra det bättre. Han lekte i alla fall med Jonathan ett tag å han verka tycka att det va jätte kul med morfar specielt hans lilla skjorta (om de e så det stavas). Farmor tyckte oxå att vi hade gjort ett mycket bra jobb =)

Idag blir det en slappis dag det snöar å vi är trötta efter nattens skrik. Mikael jobbar å sen ska han åka å kolla på bil. Hoppas att denna bilen är bättre.



Tro det eller ej men det är Stino och Jonathan =)
Å dom ser glada ut båda två

Kommentarer
Postat av: Christina

Haha, tur de så jag inte grimaser som förra gången =D Menas du tänker sitta inne i värmen vill Wilma ut till snöflingor o blåst.. o det verkar inte som jag har så mycket till val eftersom T sover fortfarande.. + att jag inväntar ett samtal från den nya internetleverantören.. och känner mig döende.. allt på samma gång.. =P bläää, kul att de kom ner till gbg iaf =) Kram

2008-11-24 @ 10:54:29
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: mimmie

men gumman hur går det för er? skriker han mkt? finns här för dig om det är ngt. det vet du. tänkte försöka titta ner snart:) puss å kram

2008-11-24 @ 17:50:08
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: C

Ja, det tog inte månader iaf... =P

2008-11-24 @ 19:53:20
Postat av: mimmie

mm det är den där känslan, den där kännslan av jul som man kände när man var liten. som gör det värt stressen. ok.. men onsdag kan vara väldigt långt bort om det är jobbigt... då räcker det med bara ngr timmar. hoppas ni får lite tips om hur ni kan göra för att underlätta för han. ni har väll testat det mesta antar jag? som å massera magen å så där. puss å kram

2008-11-24 @ 20:23:25
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0