Så va det lördag

Ja å själv sitter man åter igen. Eller ja inte riktigt själv plutten är ju här med. Väntar på att pojken ska sluta jobba men det dröjer åter några timmar till dess. Han var hemma en liten stund förut innan han åkte till jobbet för att jag skulle få titta på bilen. Den va i riktigt fint skik. Hoppas nu bara att den är så bra som den ser ut.

I morgon är det första advent å det betyder att det är ännu närmare jul. För första året på väldigt länge ser jag fram emot själva julafton. Jag beställde massa kläder till Jonathan för dom hade grymt bra rea på hm:s sida. Så om ni vill ha kläder bör ni passa på nu. Jag beställde kläder för 400 spänn å bara till Jonathan å det blev en väldans massa. Gött de då slipper han gå med rumpan bar när han vuxit till sig.

Jag måste klura ut vad jag ska köpa i julklapp till alla. Mammas är den enda som är klar. Pappas är inte heller så svår. Måste bara ta mig ut å köpa det med. De e inte ens hälften så lätt nu längre :O( Men men de kommer  det med.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå vad tyckte hon nu då?? =) Var det något att ha.. =P Kram

2008-11-29 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0