Sömnbrist???

Ja visst trodde jag att den första tiden skulle vara jobbig men inte så här jobbig. Vi saknar rutiner dom blir bättre för var dag. Men sedan vi kom hem ifrån bb har jag å Jonathan sovit i soffan på nätterna för att Mikael har haft viktiga dagar framför sig på både gott å ont. Så dessa två dagar har jag vart själv med Jonathan så jag har haft svårt att somna när han sover och slappna av helt. Men jag hoppas att det kommer bli bättre nu när dom viktiga dagarna är förbi å Mikael inte har tusentals andra viktiga saker att ta hand om.

I natt hoppas jag på att få sova i sängen och inte behöva ta med mig täcket ut i soffan. I morgon ska vi tillbax til östra och göra pku test och hörselprov. Hoppas att det går bra å att det inte visar något. Jisses det finns så mycket saker att vara orolig över.
Nu vet jag hur det måste kännas att ha silikoninplantat för mina boobisar är hårdare än fotbollar. Jag funderar på att köpa en amningspump så jag kan avlasta dom lite ibland. För det är som två läckande soll.


Ett jätte stort grattis till min kära pojk som klarade teoriprovet idag. Jag är så himla stolt för de e ju ingen som inte kan förstå att det har funnits flera tusen andra tankar i hans lilla huvud. Men han gjorde det. Han är bra grym han.

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken gentleman din sambo är=) Kräv att ni ska få sova i sängen tycker jag hihi!

Hoppas attt allt är bra annars!



Kram

2008-11-05 @ 12:36:25
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0