Trött

Nu är vi riktigt trötta efter alla besök vi har haft. Men dagens besök var under mycket lugnare former. Alla tycker att Jonathan är så söt å lugn å inte för så mycket väsen. Å visst det är nog så. Han är ganska väl anpassad. Han gnäller inte överdrivet mycket å det är jätte skönt. För hans skrik skär i hjärtat.

I morgon är det bvc som gäller det ska bli intressant å se om han har växt något å vad dom har att säga. Allt är så nytt. 
 
Jag har en fråga till er Emma och Sandra när era små hade kommit var ni tvungena att ringa till försäkringskassan och anmäla det då eller hörde dom av sig till er? Jag fattar inget av det där.



Här ligger mina hjärtan och sover gott!

Kommentarer
Postat av: Malin - lattemamman

Nu är ju varken jag Emma eller Sandra, men jag kan nog ge dig ett svar ändå. För att Tobias skulle kunna få ut sina pappadagar så var han tvungen att anmäla till FK att Alfons var född. Detta ska ju allra helst göras första dagen, annars missar man dagar. Men när det gäller mamman så går det automatiskt, det enda du behöver göra är att lägga in dina föräldradagar. Hoppas det hjälpte lite.

2008-11-10 @ 09:23:24
URL: http://latte-mamman.blogspot.com
Postat av: Emma

jag behövde inte ringa f-kassan å anmäla nått. det går automatiskt. men martin var tvungen å skicka in papper om han skulle få ut sina 10 dagar.. Vad mysigt ni ser ut att ha det! :) Pusspuss

2008-11-10 @ 11:41:23
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0