Vilken dag.

Jag undrar när jag ska få sova. Min kära son har seperations ångest. Mikael kanske inte klippte navelsträngen ordentligt. Men det där med napp är en fantastisk uppfinning efter Mikael kom hem med den har både jag å mina tuttar fått villa lite. I morgon hoppas jag på att mitt ellos paket kommit så jag kan gå till hemköp å hämta ut det. Jag ser fram emot att titta på åkpåsen som jag köpte.

EDA:n har satt sina spår allt funkar inte riktigt som normalt. Jag hoppas att det kommer igång snart annars blir det nog en tripp till MVC som jag helst slipper. Mycket med de dom jordiska.

Stino var här ett tag förut så jag fick lite hushålssyslor gjorda i vart fall. Tack så jätte mycket det är en liten tjänst men den är guld värd. För imorgon kommer dom å ska inspektera lägenheterna så man vill ju inte att det ska se ut som ett krig direkt.

 

Kommentarer
Postat av: sandra

snutteplutt, det är klart att han vill vara med mamsen. det är ju det enda han vet!

jag var öm där de satte edan ganska länge, men inga andra problem...det ordnar sig nog. jo precis efter förlossningn var halva magen bedövad



kraaam

2008-11-03 @ 20:56:14
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Christina

Det var bara mysigt.. Undrar vilken tid de där nissarna skulle komma idag, för T tänkte förlja med M så då blir det till att ha koll själv, o jag som ska in till stan.. (snabbt o lätt) =) Jag kommer knacka försiktigt på dörren när jag kommer hem.. Hoppas du får en bra dag..



Kramar

2008-11-04 @ 09:24:11
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0