1 dag kvar?

Ja tiden den går men resten står still. Hoppas verkligen att den vill komma denna veckan. Jag hade lite funderingar på om jag skulle bege mig in till staden. Men jag vill ju inte åka själv om det skulle bli brottom till östra. Jag behöver ha en ny mascara å lite annat bös. Jag beställde grejer från ellos igår mest julgardiner å ojojoj vad dyrt det blev men tur var att jag hade en rabatt på 300 spänn annars hade det blivit ännu dyrare.
Vi får väl se vad som hittas på. Än så länge har jag inte kommit ur min morgonrock än så de blir en dusch innan det händer mer action.

I morgon ska vi till BM å se vad hon säger. Det ska bli intressant. Vi kommer nog bara mäta å lyssna som vanligt. Efter besöket ska vi gå till mio och köpa en lampa som vi hittade där förra gången.

HOPPAS ATT NI ANDRA MÅR BRA.


Kommentarer
Postat av: sandra

oh my good du har inte skrivit idag...ligger du och klämmer ut bebisen nu tro?



Kram

2008-10-28 @ 17:17:03
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0