14 DAGAR KVAR

Jag har ju gått runt å sagt att när Emmas bebis bestämt sig för att komma ut är min välkommen när som helst.
Å igår var det äntligen dags för Emmas å Martins bebis att möta världen. Grattis till er båda två hoppas att allt gick fint och att ni mår bra.
Men för min del känns det som det närmar sig med storm steg. Jag är lite nervös men samtidigt så fixar nog kroppen det där själv. I annat fall finns det ju proffs där som hanterar galna mammor varje dag så jag får helt enkelt lita på dom.

Nu blir det lite frukost. Grattis åter igen till Emma å Martin jag väntar på en utförlig rapport så jag känner mig lite mer förbered =P


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej.

Ja nu har jag pratat med Stino och vi kom fram till att torsdag nog var bra :) Så nu hoppas jag att du är ledig du med på torsdag och inte har en massa inbokat!? :D Hihi. Tror du att det passar? :) Hoppas det iaf.

Kram kram

2008-10-14 @ 17:57:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Josephine

Det låter bra det :) Nej, jag skulle höra av mig när jag kikat tåg och så. Men tänkte kanske att jag kunde vara nere någon gång vid 11? Om ni inte sover då!? :P Hihi..

Ja men vi får hoppas att bäsen inte bestämmer sig för att komma ut innan dess ;) Sen får den komma precis när den vill. Hihi.

Kram kram

2008-10-14 @ 20:21:36
URL: http://[email protected]
Postat av: linda

elise, 47cm 2900g (nånting) :)

2008-10-15 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0