16 Dagar kvar

Jag har insett något pinsamt. Ni vet när ni var små å hade idoler och satt fastklistrade 3 cm framför tv:n när den stora idolen visades. Min sådan idol var michael jackson och självfallet var det black or white som var favo videon. Men tittar man 6,38 minuter in i videon händer det som jag tyckte var absolut fräckast av allt hela hans dans move gjorde mig helt såld. Grejen är bara att just denna delen är jätte töntig och inte för 5 öre bra. så det jag satt å var helt såld över som 7 åring satt jag igår och asgarvade åt och var nästan lite generad över att ha tyckt var bra.
dessutom är Tyra Banks med i videon.
Jeje se efter själva å säg vad ni tycker: http://www.youtube.com/watch?v=YVoJ6OO6lR4

Idag har jag tvättat och inte gjort så mycket mer faktiskt. Bara slappat och tagit det lugnt.
Våran inneboende har nu flyttat ut och jag måste erkänna att det är rätt skönt. Nu kan jag ladda för det som komma skall i lugn och ro. Hoppas att det vill ske snart bara.

Nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0