24 dagar kvar

Jag såg dig allt när du kom  hem bara sekunderna efter kom nämligen jag hem. Jag såg er allt i trapphuset. Hoppas att ni hade trevligt. Jag är nyss hemkommen ifrån Linda. Jag hade trevligt men filmen däremot var inte så himla rolig de var en väldigt långdragen film. Men va gör det när sällskapet är bra.

I morgon kommer min kära systeryster å ska sova här. å de e väl allt hon kommer att göra för dom behövde bara en sovplats. Hade ju vart kul att umgås lite. Men har man planer så har man.
Våran inneboende sedan i tisdags är fortfarande kvar jag vet inte riktigt när han beger sig hemmåt. Men finns det rum så gör det.

Annars finns inte mycket planerat för i helgen vi får väl se vad som sker. Mikael jobbar så det händer nog inte överdrivet mycket.



Det vore roligt om ni kunde gissa kön och när knodden väl kommer.
Beräknad förlossningsdatum är 28/10.


 Gissat:                                                               

Pappa Mikael 1/11 pojk                                                 
Sandra 1/11 pojk                                                                
Josephine 31/10 pojk
Linda 27/10 pojk
Emma 25/10 flicka
Stino pojk
Moster Sarha 25/10 KL:13.49
Farmor flicka
Mormor flicka
Maja 30/10 pojk
Robban pojk

Gissat:
Pojk:7
Flicka: 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0