26 dagar kvar

Idag har jag sovit jätte länge vaknade för en kvart sedan. Men sedan har jag ju vart uppe några tusen gånger i natt med. Det tar fan knäcken på mig att behöva gå på toa var annan timma. Sen har jag mitt i natten fått så himla ont i magen precis under brösten och ovanför naveln alltså i mitten inte på sidorna. Någon som vet vad det kan vara?
Jag får fråga bm på tisdag.

Jag håller på att måla min gipsmage jag visar bilder sedan när den är klar. Det kommer bli kanon fint.

Här kommer lite uppdatering på gissningslistan:



Det vore roligt om ni kunde gissa kön och när knodden väl kommer.
Beräknad förlossningsdatum är 28/10.


 Gissat:                                                               

Pappa Mikael 1/11 pojk                                                 
Sandra  pojk                                                                
Josephine 31/10 pojk
Linda 27/10 pojk
Emma 25/10 flicka
Stino pojk
Moster Sarha 25/10 KL:13.49
Farmor flicka
Mormor flicka




Kommentarer
Postat av: Emma

det låter som om det är något med magsäcken kanske?? sitter inte den där någonstans.. ? Hoppas det går över snart!!!! kraam

2008-10-02 @ 15:15:24
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com
Postat av: Robban

Jag tror att det blir en pojk :D

2008-10-02 @ 17:54:24
Postat av: majan

Jag tror att det blir en pojke och han tittar ut den 30:e :)

2008-10-03 @ 08:56:06
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: sandra

gissar på 1/11 pojk.

kraaam

2008-10-03 @ 16:19:26
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0