6 Dagar kvar

Så idag var det en vanlig skiten onsdag då. Händer inte för mycket i dag heller. Mikael å Thommy ska plugga körkortsteori på körskolan igen så själv kommer man allt att vara ett tag. Jag funderar på om jag ska pyssla med något men frågan är bara vad.
Jag har haft lite ont i magen i natt så jag har sovit kasst mer kasst än vanligt alltså. Så vidare pigg är man ju inte det heller.

Kalaset i går va trevligt fast kort så går det när man vill se två helt olika prgram på tv. Jag tycker synd om dig gumman som verkligen hade hoppats på att han skulle gilla den. Men det var ju en vild gissning. Hoppas bara att han hittar något han gillar i stället nu då. Kladdkakan blev bra den med jag hade lite hasselnötsmassa i och den blev jätte god.

Idag är det i vart fall sol ute...

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej.

Nja, det fanns en jättesöt mobil, sån man hänger över spjälsängen men den ville våran granne köpa åt mig så det fick hon väl då :) Sen så köpte jag ett par gästhanddukar och så köpte jag en sak till eran kommande lilla bebis som ni får när vi kommer och hälsar på nästa gång :) Det var väl det jag köpte, men de hade mycket fina saker.

Kram kram

2008-10-22 @ 13:15:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0