32 dagar kvar

Man kan verkligen undra vad jag höll på med i natt. Jag vaknade 03:45 och gick på toa sen så klart gick jag och la mig igen men de gick verkligen inte att somna om jag var jätte trött men sammtidigt hungrig och hade en underlig känsla i magen. Jag låg där och tänkte hoppas verkligen inte i natt. Så efter en timmas vridande å vändande bestämmde jag mig för att de e ju inte direkt någon ide att ligga kvar i sängen så jag gick upp å satte mig i soffan. Å där satt jag i ännu en timma till för då skulle Mikael gå upp för att jobba. Så när han väl var uppe gjorde jag mig två mackor å lite te å efter Mikael gått till jobbet kröp jag ner i sängen å det tog en evighet att somna igen. Men somna det gjorde jag.

Känner mig sliten som fan så det kommer nog krävas mycket spackel för att se anständig ut idag. Om några timmar ska jag å Stino in till staden och sedan vidare till backaplan. Hoppas bara att dom har dom skorna jag har tittat på.



Kommentarer
Postat av: Christina

Ja o tänk vad vacker du blev med allt det där spacklet =D Puss

2008-09-27 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0