33dagar kvar...

Att skriva ett förlossningsbrev är fan inte lätt. Hur ska man veta vad man vill när man aldrig har gjort det förut? Vissa saker är lätt. Som bedövning å vad man absolut inte vill. De finns ju vissa sådana saker. Eftersom jag är en planerings människa har jag jätte svårtför mitt brav. Jag gillar inte att vara oförberred. Men hur fan förberreder man sig för något som inte ens kan beskrivas med ord? Jag får nog försöka att släppa på tyglarna lite och hoppas på det bästa.

I morgon är det löning å jisses vad den är efterlängtad. Jag ska gå till apoteket och köpa gips sen ska jag åka till skopunkten jag har hittat några skor där som jag vill ha. Sen hoppas jag på att kunna övertala svärföräldrarna att vi ska åka till ullared innom snar framtid. Men det kanske inte blir så lätt.

Ju mer dagarna går desto mer omobil blir jag. Jag å Stino var ute en sväng med Willma och det fick jag ångra bittert på kvällen. Shit vad min rygg å höfter värkte. Jag börjar faktiskt ledsna, nu tycker jag att det kan bli dax. Men vi får väl se.

Det har efter frågats mag bilder å här kommer dom:



V:35+2


V:35+2

Kommentarer
Postat av: Josephine

Oj så stor och fin din mage är :) Den växer som tusan, tycker jag det ser ut som på bilderna iaf :) Hihi.

Förstår inte varför jag mår så dåligt. Vill bara må bra och kan inte alls relatera till alla som säger det är underbart att vara gravid. Visst, det är jättemysigt att känna livet inom sig, sparkarna och att höra hjärtljuden och ultraljudet var ju helt otroligt. Men att behöva må så dåligt mycket utav tiden är inte alls skoj. Vill det ska sluta, vill må bra.

Förstår du vill den ska komma ut nu. Men du har ju inte så lång tid kvar :) Fast man går ju bara och väntar och väntar såklart. Men du får allt hålla inne den ett litet tag till. Måste hinna komma ner innan den pluppat ut :)

KRam kram

2008-09-25 @ 16:40:19
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Josephine

Ja, än så länge har jag inte fått så mycket bristningar, fast upptäckte några på brösten när jag kikade i spegeln förut. Fast antar att det kommer senare. Än har man ju inte växt jättemycket.

Ja detdär med att ha lätt för gråt stämmer väldans bra in på mig också. Däremot så är jag väldigt lättirriterad också :( Inget skoj alls måste jag säga. Denhär graviditeten har verkligen tagit fram mina sämsta sidor. Det är hemskt!

Ja, bara jag blir lite ledig framigenom så ska jag komma ner. Och då hoppas jag bebisen inte bestämt sig för att pluppa ut innan ;) Hihi.

Kramkram

2008-09-25 @ 19:25:42
URL: http://[email protected]
Postat av: sandra

vilken fin mage du får=) Inte så himla långt kvar nu!

Så du ska också göra gipsmage...Det är ju skitkul att ha sedan=)

Hoppas ni kommer iväg till ullared!



Kraaam

2008-09-26 @ 10:17:19
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Emma

Oj oj nu har den allt växt lite sen senaste kortet !! :) hihi roligt!! :)

2008-09-26 @ 11:00:58
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0