40 dagar kvar

Mikael hade tydligen svårt att somna igår för han sa att det lät som jag försökte andas in hela venedig. Men det blir faktiskt lätt så när man nästan inte får någon luft.

Jag vill bara grattulera Linda till dom tre segrarna igår. Å ja jag var faktiskt j*vligt trött igår. Annars vet du att jag hade tagit dig =P Stino tittade ner en sväng men då hade vi redan spelat klart så det blev lite tjöt å slapp tittande på tv. Jag å Stino ska ut å svänga våra lurviga i spenaten ihop med Willma. Hoppas bara att det inte hinner bli regn tills dess.

De är ett stort problem med vårat internet. Jag har jätte svårt att lämna en komentar till både Pingu och Emma. Det är väldigt störande och i bland kommer jag inte ens in på sidan så jag kan läsa. Vet inte varför det är så men det är ju grymt störande. Kan kanske vara för att ni två använder en annan blogger men det borde ju inte vara pga det tycker man ju.

Nu ska jag gå å bädda iordning vagnen. Kommer nog lite bilder senare.

Sooo long..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm.. mm konstigt det där med internet!! Hoppas det löser sej i alla fall....

2008-09-18 @ 14:24:42
Postat av: Josephine

Låter knepigt. Tråkigt när det ska krångla.

Ja försäkringskassan verkar inte ha någon koll överhuvutaget. Har inte fått mitt besked om havandeskapspenning än heller så måste ta och ringa dem. Visserligen ett par veckor kvar men var ju längesedan jag skickade in om det hela så. Känns så illa att behöva sitta i telefonkö också. Kan ju ta sitt lilla tag. Sen så får man ändå inget svar i slutändan :) hehe.

Annars allting bra!? Drömde faktiskt om dig och eran barnvagn härom natten :) Hehe. Den var blå med massa rosa och gröna partier på. Vet inte vart jag fick det ifrån, lite knasigt men så var det.

Ha det gott. Kram Kram

2008-09-18 @ 16:43:40
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Josephine

Åh det är så typiskt. Nästa helg så ska jag åka och ögonlysa Ellie klockan 12 på lördagen, sen är vi bjudna på "det årliga höstpartyt" hos Patriks arbetskamrat på kvällen. Visserligen har jag inget för mig på söndagen!? Fast kanske blir kämpigt att ta sig upp om det blir sent på lördagkvällen. Sen helgen efter det så ska jag åka och HDröntga Ellie i GBG. Men då åker jag tillsammans med Emmas mamma annars hade vi kunnat träffas då kanske. Usch, känns som att man har miljoner saker man vill göra men att man inte hinner med. Jag hoppas jag får min havandeskapspenning för då tusan ska jag komma neråt :) Om bara ett par veckor isf ju.



Det värsta är bara att jag HATAR att gå utan BH eller sporttop. Vet inte varför men det känns nästan ännu mera obekvämt. Vilket dilemma :) Hehe. Fast får nog snart sluta med det, får helt enkelt hänga fritt :P Haha.



Kram på dig. Hälsa Stino.

2008-09-19 @ 16:27:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0