54 dagar kvar...

Internet verkar leva sitt eget liv. För er som tänker på att byta eller skaffa internet välj inte observera INTE universal telecom dom suger. För det första tar det en hel evighet innan man får det sen när det väl kommer är det ett rent helvete att få det att funka å när man väl fått det till det så funkar inte skiten som den ska i vart fall. Så idag ringde Mikael till telia oki dyrt jag vet men där vet man i vart fall vad man får å vad man kan begära. Men tydligen kommer det att ta tre månader för dom att byta å fixa allt. Så nu kommer vi få sitta med det här jävla skit nätet i tre månader till.

Jag har målat klart byrån nu men tyvärr var inte all gammal lack borta så den nya blev lite flammig men shit the same de ser lite fräckt ut. Så nu måste bara Mikaels mamma å pappa vilja komma på besök så vi kan åka å handla babysängen å dom grejerna som saknas. Men det kommer nog ske inom snar framtid hoppas jag på. Spjälsängen har jag ju tänkt att måla å om jag ska hinna det måste det ske snart.

Mikael är hemma och är sjuk. Han blev jatte förkyld efter helgens bravader så nu kommer han att vara hemma med mig hela veckan. Haha det var längesedan det bara var jag å han som kunde gå å slappa ihop å 'än så länge har vi inte åkt i luven på varandra.

På fredag kommer kanske min pappa med sin nya "vän". Det käns lite nervöst de e första gången jag träffar henne och om hon är minsta lik dom andra vänner min pappa har haft kommer de nog bli en väldigt lång fredag och lördag. Men jag hoppas inte det. Sen är de ju faktiskt min pappas vän så jag behöver ju inte nödvändigt vis gilla henne huvudsaken är att pappa är glad. Vi får väl se vad det är för mähä denna gången.

Nu blir det nog snart mat för min del. Potatis kasler å sås. Mums

Kommentarer
Postat av: Emma

alla är verkligen sjuka nu... :)

2008-09-04 @ 19:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0