Hicka?

Jag tror att det är det mitt lilla monster lider av. På natten och morgonen är det värst. Hela magen vibbrerar och det ser nästan ut som jag har ett jätte stort hjärta i magen. För det rör sig ju ryttmiskt. Jag vet inte vad som är normalt eller inte hur ofta bäbisar i magen kan ha hicka. Men på natten är det j*vligt störande. Vaknar man inte för att man behöver gå på toa så är det för att du vibbrerar.

Idag händer inte mycket kanske blir till att städa lite smått här hemma. Men mer action än så blir det inte. Jag är en aningens avis på alla mina kära vänner som har eller ska åka till ullared. Det känns som att alla kommer iväg dit utan jag. Buhu jag bara längtar till Mikael tagit det där körkortet. Då är i vart fall en stor del löst. Men vi får väl se om vi kommer iväg innan förlossningen. De e ju inte så kul å gå där nere en vecka innan.

äta lite frukost kanske står på menyn




Tänkvärt:


                              http://www.youtube.com/watch?v=9Wk38bW8whc

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe vi var i ullared idag=)



Det blelv en hoppgunga, potta, bitleksaker, plastskedar, nappar, plasttallrikar mm

och lite grejer till oss också=)



Kram

2008-09-21 @ 20:06:39
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0