Musikproblem

Åter igen letar jag efter en låt som man gick och nynnade på när man var yngre. Jag vet tyvärr inte vad låten heter eller artisten för den delen. Men någon annan vänlig själ kanske vet. En textrad går så här i vart fall.
I gonna send my heart in a box to you.
Någon som vet?

Idag har jag vart inne i staden en snabbis och möt Mikaels kusin hans tjej och deras son. Men som sagt var det en snabbis för sen skulle Mikael iväg och bowla. Jag hade gärna oxå följt med men jag blev inte ens tillfrågad så då fick det allt va. Men med facit i hand va nog det bäst för jag fick ta barnvagnen på vagnen hem å sen hade jag rätt ont i ryggen. Så bowla med min rygg kunde nog slutat illa. Men nu är vagnen hemma i vart fall. Stino å jag använde våra musels och bar upp den till lägenheten och plockade i sär och försökte att förtå oss på den. Jag tror att vi fick en lite bättre kläm på det.

I morgon bär det av till vårgårda för jag å Mikaels mamma ska gå å kolla på vad Mikael kallar gammal lump (begagnade grejer). Tänkte att dom kanske hade lite roliga baby grejer. Vi får väl se vad jag kommer hem med.
På tisadag är första dagen med föräldragruppen. Det ska bli spännande. Fast samtidigt lite nervös man vill ju inte framstå som en idiot. Jeje de löser sig nog i slutändan.

En inte så inteligent vän frågade mig hur lång tid det tog efter förlossningen innan barnet öppnade ögonen? HAN trodde att det tog en vecka. När jag snällt förklarade hur det låg till (till och med utan att skratta en enda gång) blev han helt stum. Sen sa han hur kommer det sig att du vet så mycket?

Fundera ett tag på det du...

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe smart vän=)

Vad sent eran föräldragrupp börjar. u har ju inte långt kvar nu!

Vi var väldigt tidiga, började när jag var i v 22 och slutade i v 38. Jättebra tycker jag. Dom ska tydligen börja göra så här i Lindome nu!



Kram

2008-09-15 @ 14:54:53
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: r-m

http://www.youtube.com/watch?v=XDKqkUnc020

2008-09-16 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0