Pampers

På pampers hemsida kan man beställa ett gratis paket som man får gå å hämta i närmaste babyproffsen affär. Så det tvingade jag med Stino å Linda på igår fast det blev ju så klart lite annat span oxå. Men nu börjar saker kännas lite mer klara. Jag å Stino ska åka till IKEA igen för att köpa en badbalja som vi glömde att köpa i lördas och lite andra saker. Men vi får se när vi kommer iväg. Om någon timma eller så.

Nu börjar det verkligen att bli höst löven börjar att bli gul/röda och det är varmt ena stunden och kalt andra. Tur att man är gravid och är påverkad av alla lyckohormoner så man slipper höst deppet. Det hade vart roligt att shopa nya kläder inför hösten för det har ju kommit in massa stickade saker som jag r jätte förtjust i men det är inte lätt att hitta något när man har en mage som tar plats oxå och man själv gått ner i vikt. Så jag får nog vänta tills den lilla har bestämt sig för att se dagsljuset.

Nu börjar folket i min närhet tycka att det tar för lång tid för det lilla livet att komma ut. Mikael framför allt han ville helst att den skulle kommit i går. Stino och Thommy går oxå å tjatar. Ska jag vara ärlig vill jag allt oxå ha ut det lilla livet. Fast samtidigt känns det rätt bra när den är där den är. Tungt börjar det i vart fall bli. Men den har inte plaserat sig i rätt läge än. Den har bosatt sig uppe i mina revben och sparkar och lever. i bland när man sitter ner är det knappt att man får någon luft alls. Jagg hoppas bara att den bestämmer sig för att vandra neråt snart.

Eftersom det tar en hel evighet att ladda upp bilder så får vi ta det en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0