Slappis dag

48 dagar kvar till beräknad förlossning. Tiden den närmar sig men nu är nästan allt inköpt. Inhandlade lite baby stuff igår på coop dom hade jätte mycket rabbater så de passade ju mig skit bra. Nu väntar jag mest på att få hem vagnen så jag kan tvätta och fixa iordning den. Sen tror jag faktiskt att det mesta är fixat.

I morgon ska jag tvätta alla babykläder så dom är rena oxå. Men efter tre intensiva shopingdagar förtjänar jag en slappis dag idag. Jag ska verkligen inte göra ett skit. Tyvärr blir ju det oxå lite trist i längden men jag blir nog lite pysslig i så fall. Mikael är å jobbar å Stino är på vift. Linda drog hem till sin mammut igår så jag får allt roa mig själv.

Tänkte göra ett nytt försök med bilderna idag. Hoppas verkligen att det funkar. Jag har ju fått iordning på designen på bloggen det är bara lite fin schysteringar som saknas men det kommer, det kommer.

Jag bjuder på en slappis bild av mig själv


V:34


Gratis packetet från PAMPERS

Spjälsängen är bäddad och klar


Skötbordet är påfyllt å klart

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint med alla bebissaker ! :) Det är inte långt kvar nu! hihi

2008-09-10 @ 16:12:32
Postat av: Josephine

Åh så fint med alla bebissakerna :) Vill med ställa i ordning men känns ju lite tidigt för våran del.

Tiden går så fort ju. Nu är du inne i v 34 va om jag inte räknat fel!? Och jag i 28. Vill såå komma och hälsa på er. Fin magen är förresten :)

Kram kram

2008-09-10 @ 19:21:43
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: sandra

vad fin bloggen blivit! å fin och stor mage du har! jag saknar min faktiskt!

visst är det snigel skönbord du har! Elina har också det! billigt och bra!



kram

2008-09-11 @ 11:22:18
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: sandra

vilken lyx att få ärva=) Vi får så mycket kläder från olika håll att vi inte hinner köpa egna till Elina. Hur bra som helst=) Hon kommer bli bortskämd!



Ja visst klappar man på magen efteråt! Det håller nog i sig ett tag. Det är svårt att förstå att det är samma bebis som ligger bervid mig i soffan nu har legat där inne. Nu 12cm senare och nästan 4 kilo extra! Men gud vad mysigt det är!

2008-09-11 @ 16:07:26
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0