Tvätt...

Japp idag har jag tvättat knoddens saker. Så nu har jag fått lite insikt i vad som saknas. Byxor och tröjor inga boddys. Men vi skulle nog åka till Ullared snart. Så jag hoppas att jag hittar något där.

Ibland funderar jag på om det verkligen är hälsosamt att vara gravid. Jag som är en otrolig känslo människa kan bli jätte ledssen bara jag tittar på extrem home makover. Å visst kan man bli det IBLAND men inte jämt. Om känslorna smittar kommer våran unge vara jätte känslig. Tur att ingen ser mig när jag sitter i ett hörn å lipar å känner mig allmänt patetisk. Tur är även att jag inte har lätt att bli så arg. Visst händer det men jag får inga otroliga utbrott.

I morgon var det fredag och vad jag vet händer inte ett skit. Tänkte att jag med skulle göra en gips mage men jag tror nog att jag väntar lite till. Ni som vet hur lång tid tar det innan det torkar?


Snyggingen i kostym

Kommentarer
Postat av: sandra

gipsmaen torkar ganska snabbt, men jag satt lite längre med den för att vara säker. typ 45 min kanske!

ju varmare vatten desto snabbare torkar den tydligen. Gör en gipsmage, jättekul att ha sedan!



Ullared är bäst, eller hur!



Kram

2008-09-12 @ 09:05:14
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0