Det kom blod till och med...


Japp för alla er som lyssnade på mamma mu när ni var små vet att det måste man sätta plåster på. Tyvärr höll inte plåstret så nu kommer jag få ett fult ärr till. Jag drog med Stino till sahlgrenska idag för att jag skulle ta massa koagulations tester. Så dom tog lite blodprover och blödnings tid. Sen ställde dom massa konstiga frågor om hur böjbar min kropp var och om jag hade haft benbrott å gejer å om mina föräldrar hade överdriven rörlighet. Skulle inte tro de va. Men sen fick jag träffa en läkare som frågade ännu mera frågor men då skickade jag iväg Stino till cafeterian så hon fick lite kaffe i sig. Hoppas nu att dom har alla prover å sånt så det inte blir problem sen vid förlossningen. Tur att jag har Stino hon får vara lite extra Mikael när han inte kan vara med för han jobbar. Linda erbjöd sig igår men sen ångrade hon sig.
Nu håller jag på å tvättar Knoddens saker så att det bara är att bädda iordning när vi väl fått hem sängen. Hoppas att det blir snart. Jag har lite planer på att måla byrån som knodden ska ha sen nu när det är fint väder å allt för då slipper jag ju göra det inne.

I morgon är det MVC som gäller för i morgon går jag in i vecka 33 jisses vad tiden går. Sjuksköterskan frågade mig om det verkligen bodde något inne i min mage. Jag har ju ingen bamse mage att skryta med direkt fast de e rätt skönt de med faktiskt. Jag ligger ju än så länge bara plus 3kg.

Tack för en trevlig kväll igår Linda med kräftor och räker å grejer. De va jätte gott.

Nu ska jag nog plocka ut byrån på balkongen och sätta igång =)





Magen vecka 32+6. Fina bristningar va??? Jag bjuder på dom de e ingen ide att dölja den bistra sanningen :,(

Kommentarer
Postat av: Emma

visst är det kul att förbereda inför lille bebisen att komma?! :) Det är inte långt kvar nu alltså :) Har ni bestämt namn än eller?

2008-09-01 @ 17:35:15
Postat av: amanda

vad kul! Vet ni vad det blir?

2008-09-01 @ 17:37:55
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/
Postat av: malin

Grattis, vilket är bf-dagen?

själv är jag i v 33+0 idag, så bf 20/10

2008-09-01 @ 17:40:25
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Alina

vet ni vad det blir för nåt? :) Kramar

2008-09-01 @ 17:43:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Åh härligt!! :) Grattis hur som helst! Ha en bra kväll! Kramar Alina

2008-09-01 @ 20:23:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe du får en timmes massage om jag får vara med på förlossningen=) jag kan sitta i ett litet hörn!!



hihi

2008-09-03 @ 22:26:59
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0