Glad päsk

Ja idag var det då påskafton. Å med barn i huset är man uppe med tuppen. Kvart över 7 väckte min kära son sin mamma idag. Men han verkar fattat galoppen on att sovmorgon bara är till för regniga dagar. Idag är det strålande solsken och blå himmel.

I eftermidag bär det av till herrljunga å sen till vårgårda för att sova över hos mina svärföräldrar. Sen i morgon blir det påskmiddag.

Jonathan fick sin första tand igår den syns bara som en vit liten prick i överkäken. Så Emma min följer inte heller mönstret =O)

Ha en riktigt bra påsk nu och käka lugnt


Kommentarer
Postat av: Mamma<3

Vad roligt att busen börjar få tänder! kom och hälsa på oss snart igen! Jag älskar er väldigt mycket!!!



Ps. Hälsa Mikael.

2009-04-12 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0