VÅR, VÅR, VÅR

Ja nu äntligen är det vår . Idag har det redan hunnits med en promenix i det fina vårvädret med Stino och Wilma. Det var hur skönt som helst ute. Man ville inte gå in igen. Man blir så himla lycklig när det är vår.

Snart kommer Linda hit för vi ska åka å handla lite mat. Gött de så det blir fullt i skåpen.

Jonathan fick feber igår å lite idag med. Men de går nog över han är inte så gnällig som tur är. Bara jätte trött.

Ha en fin dag i det härliga vädret. Du har det bra du systeryster som får va ute å leka med barnen i det fina vädret.


Wilma sitter brevid mig men hoppade ner precis i korttagningen.

Just de jag glömde ju säga att jag har valt en mer lämpligare hårfär nämligen rödbrun. Mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha, såg att det är dags för mig o gå tillbaka till m ina bruna brillor efter att min hårfärg skiftat.. Tur att jag fick se det nu så man inte gått i dem hela sommaren =P Jaja hoppas vädret blir lika bra imorgon lagom tills jag skickat in tentan vid 12.. =D Kanske en promenix till då.. Kram

2009-04-02 @ 21:15:23
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: bebben...

vad fint håret blev..



vad händer i helgen då? lust att komma å hälsa på lite?? vi har superfint vårväder här nu =)



kraaam

2009-04-03 @ 10:11:58
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: Sarha

Hihi! hjärtat mit va fint håret blev! MYCKET BÄTTRE! klart att ja har det bra, älskar mitt jobb juh!

pussen

2009-04-07 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0