Vilken underbar dag =O)

Solen har vart uppe hela dagen och varmt som sjutton har det vart. Jag å Stino var ute en sväng men vi var tvugna att gå hem igen. Wilma höll på att dö av värmeslag å Jonathan var oxå jätte varm fast han hade shorts. Vet inte riktigt vad jag  ska ta på honom om de e så här varmt nu hur varmt kommer de inte va i sommar sen? Sen fick Stino skoskav av sina nya skor inte så kul. Men först vr det en sväng till hemköp för att köpa glass i värmen.

Fattar inte varför Jonathan sover så himla dåligt han somnar vid 9 sen vaknar han varje timma å d måste man plocka upp honom så han somnar om sen vid 1 så somnar han inte om förrän han ligger brevis mig i sängen och då sover han hela natten för att sedan vaka vid 6/7 å äta?

Ni andra men kids hur sover era?




så här fina är träden på kvibergskyrkogård


Jonathan i sin fina keps å sina nya shorts


Jag denna underbara dag och stino Wilma fick inte vara med för de blev bara kassa bilder på henne

Kommentarer
Postat av: Emma

vad härliga bilder =) Vi har också haft en heldag idag ute. Elise sover jättebra. somnar vid 8-9 sen vaknar hon vid 8 tiden och vill upp. då äter hon gröt. ibland vaknar hon vid 5 och vill ha välling, men inte så mkt den senaste tiden. Jag har riktigt tur med de =)

2009-04-29 @ 18:58:20
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: Josephine

Ser hur mysigt ut som helst på bilderna. Så skönt med lite solsken :)

Pontus somnar 19.30, sen ammar jag honom (han sover fortf.) klockan 22. Och sen sover han till typ 6.. då leker han i en timma sen får han mat vid 7. Fast får ofta stoppa in nappen ett par ggr på natten.

Hoppas det blir bättre med Jonathans sömn. Hur sover han på dagarna och har han alltid sovit sådär om nätterna?

Kram kram från mig och Pontus

2009-04-29 @ 19:23:34
Postat av: Josephine

Oj, ja det låter ju inte som han sover så värst mycket då. Ja du får allt ta och fråga dem. De har säkert någon bra idé :)

Ja det vore jättekul. Det är bara ett måste. Får ta och snacka ihop oss så det blir av.

KRam kram

2009-04-30 @ 20:11:11
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0