Ullared

Igår va vi då på det stora shoppingcentert gkås =O) mycket grejr blev det.
Jag som hade svurit på att inte köpa några nya kläder till Jonte gjorde ju givetvis detta 4 par byxor och en hoodtröja. Som jag hoppas kommer passa bra. Sen köpte jag även två tröjor å ett par pyjamasbrallor till mig. Plus en massa annan skit såklart. Någrra baby saker med. De e lika bra att va förberedd. Sen hitta ja lite scrapboking grejer på lantmännen sommm jag va inne å kika på. Sen var de ju givet vis en tripp till martinshop som jag för en gångs skull inte satte igång larmet hos.
På hemvägen såg jag att dom hade Panduro outlett men de va ju så dags då. De får bli nästa gång.
Jag såg Morgan igår oxå plus alla fjortisar som va tvugna att ha ett kort.

Idag har jag hålt på med mitt projekt som snart e klart. Den sista delen får jag ta i sommar utomhus för den vita färgen stank som fan.  Sen har jag planterat om lite blommor å så. Robban va här på en snabbvesit oxå.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja, nu har hon kommit lilla Isabell. Så skönt för Emma att slippa gå över tiden, hon hade det riktigt jobbigt det sista med mkt vätska i kroppen och så. Men allt hade gått jättebra. De var inne på morgonen den 9:e sen kom hon vid 8 samma kväll. Det hade väl blivit EDA och den hade gjort sitt iaf :) Så det verkade supperbra.

Längtar så efter att träffa sötingen, Johan skickade ett mms. Såå söt och så himla lik Emma. Tror Emma och bebisen åker hem idag, hon ville stanna en extra natt för att få igång amningen lite bättre tror jag Johan sa.

Ja jag ska hälsa henne när jag pratar med henne :)

Ha de så gott.

Kram kram

2009-12-11 @ 06:23:31
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0