V:24

Ja nu går vi in  vecka 24. Jag va hos bm i går och allt såg fin fint ut. Men ibland funderar jag på hur mycket otur man kan ha på en å samma dag. Först när vi skulle till vagnen fick vi springa för vi kom iväg sent. Sen när vi äntligen kommit på en vagn så säger dom vid belevu att de e ett spårfel längre fram så dom måste väda å då e kl 10:53 jag skulle vara där kl 11. Så de va ju bara att hoppa av vagnen å spörta sista bite. Vilket är två hållplatser. Så när vi väl e framme 11:06 så visar det sig att min bm e sjuk så jag ska till någon annan. Som kommer ur sitt rum ca 11:25 å inser inte ens att jag vart sen.
Springa med foglossning är ingen höjdare. Så i natt när jag skulle upp å trösta jonte så va det knappt jag kom upp ur sängen.
Men bäbisens hjärtljud var bra 150/min å magmåtet var 22 cm. De enda hon hade å gnälla lite på de va järnvärdet. Så nu blir det mögel tabletter 2gg/dag. Men jag ska nog överleva de med.

De va roligt att systeryster tog sig tid att följa med till bm å lyssna på hjärtat fast hon va lite bakis å sleten. De va roligt att träffas fast de va lite kort.

Senare på dagen var det shopping efter en ny maddras till Jontes nya säng sen bar det av till ikea å shoppa stödbräda till sängen så lillkillen inte ramlar ur. Å i morgon blir det mysshopping helafamiljen. Ser faktiskt fram emot de.

(Datorn har ju givetvis lagt av igen så bilder kommer någon annan dag) 

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Jo det är väldigt skönt att vara hemma. Nu ska vi bara få in nya rutiner, men det ska väl gå bra :)

Klart ni får komma och hälsa på framöver.

2009-12-10 @ 08:59:42
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Malin

Måste ju gratulera till bebisen i magen! :) Robert skvallrade för ett bra tag sedan, men jag hade glömt din bloggadress så därför kommer gratulationen nu. Hoppas ni mår bra! :)

2009-12-10 @ 10:13:42
URL: http://mallinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0