Snö =O)(

Ja de e lite blandade känslor nu när snön äntligen har kommit. De klart att de e skönt att se att den kan komma å ligga kvar även här i götet. Men samtidigt är jag redo för våren. Jag vill ha lite värme å lättare kläder.

Idag har jag beställt massa saker i födelsedagspressent till mig själv ifrån panduro. Jag beställde på mammas konto så hon får betala =O) Jag tror att Hannie skulle va med på ett hörn. Man måste ju passa på nu när dom har rea. Gött att få inhandlat lite grejer innan mässan annars kommer jag nog bli som ett litet barn i en godisaffär. Vill ha allt.

Helgen är en trist helg. Mikael jobbar hela helgen. Vi kommer inte att ses mycket alls. De e lika tråkigt som vanligt. Jag fattar inte hur ni Emma å Josephine står ut. Jag längtar ihjäl mig bara när Mikael är på jobbet över dagen. Ne jag skulle inte klara av att ha det som ni.

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Svar: Nej, det har jag aldrig övat på. Jag såg nån som gjorde det på youtube, och tyckte att det såg väl inte så svårt ut så eftersom jag hade tråkigt så gjorde jag likadant

2009-02-20 @ 18:08:17
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: mimmie

du är utmanad

2009-02-20 @ 18:49:03
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej hej.

Tyvärr frunkar inget för oss. Bara snorar lika mycket även fast vi höjt upp sängen i framändan, varken koksaltlösning eller nezeril fungerar. Han sitter upp och sover i babysittern, det är det enda som har någon liten funktion. Annars så lär vi nog bara få vänta ut denhär förkylningen på lillgrabben.

Hmm. Nee förstår inte att vi orkar heller. Det är jättejobbigt men just nu känns det som att man får vara glad att han har ett jobb att gå till iaf. Förhoppningsvis kommer han inte ligga borta i all framtid. Det är en liten tröst iaf :D

Kram kram

2009-02-21 @ 08:50:44
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0